REPUBLIKA HRVATSKA, SISAČKO-MOSLAVAČKA ŽUPANIJA, OPĆINA VELIKA LUDINA
URED NAČELNIKA
Klasa: 510-01/14-01/02, Urbroj: 2176/19-01-14-16
Velika Ludina, 12.06.2014.
Na temelju članaka 4., 10. i 11. Zakona o zaštiti pučanstva od zaraznih bolesti (N.N. 79/07, 113/08 i 43/09), članka 2. i 5. Odluke o uvjetima i mjerilima za povjeravanje obavljanja komunalnih poslova na temelju pisanog ugovora („Službene novine Općine V. Ludina" broj: 6/09, 7/11 i 2/13) i Odluke Općinskog načelnika o postupku prikupljanja ponuda od 09.06.2014. godine Naručitelj Općina Velika Ludina upućuje
POZIV ZA DOSTAVU PONUDE
1. OPIS PREDMETA NABAVE
Predmet nabave: provođenje usluge dezinfekcije, dezinsekcije i deratizacije za 2014.
godinu prema Programu mjera zaštite pučanstva od zaraznih bolesti
na području Općine Velika Ludina
Procijenjena vrijednost nabave u jednoj godini: 30.400,00 kuna bez PDV-a.______
2. UVJETI NABAVE
Vaša ponuda treba ispunjavati slijedeće uvjete:
- način izvršenja: prema troškovniku
- rok sklapanja ugovora: 1 godina
- rok valjanosti ponude: minimum 30 dana
- lokacija izvođenja usluga: područje Općine Velika Ludina
- rok, način i uvjeti plaćanja: 15 dana po ispostavi računa uz uvjet da su radovi odgovarajuće
odrađeni što će nadzorom utvrditi komunalni redar.
- Račun se ispostavlja na adresu Naručitelja: Općina Velika Ludina, Obrtnička 4,
44316 Velika Ludina.
- cijena ponude: u cijeni bez PDV-a uračunavaju se svi troškovi i popusti ponuditelja; cijenu
ponude potrebno je prikazati na način da se iskaže redom; cijena ponude bez
PDV-a, iznos PDV-a, cijena ponude s PDV-om.
- kriterij za odabir ponude: najniža cijena.
3. SASTAVNI DIJELOVI PONUDE
Ponuda treba sadržavati:
- podatke o ponuditelju (puni naziv, adresu, žiro-račun, MB – JMBG, odgovornu osobu),
- Troškovnik (ispunjen i potpisan od strane ponuditelja),
- dokaz o registraciji za obavljanje djelatnosti (obrtnica ili izvod iz sudskog, strukovnog ili
trgovačkog registra ne stariji od 6 mjeseci u originalu ili ovjerenoj preslici kod javnog
bilježnika),
-potvrda Porezne uprave o stanju duga (ne starija od 30 dana)
- dokaz o bonitetu i solventnosti (BON 1 i BON 2),
- izjavu o nekažnjavanju.
4. NAČIN DOSTAVE PONUDE
Ponuda se dostavlja na Troškovniku iz ovog Poziva, a koji je potrebno dostaviti ispunjen i potpisan od strane ovlaštene osobe ponuditelja. Naručitelj neće prihvatiti ponudu koja ne ispunjava uvjete i zahtjeve vezane uz predmet nabave iz ovog Poziva.
Molimo da Vašu ponudu dostavite:
- rok za dostavu ponude: 20.06.2014.
- način dostave ponude: osobno ili putem pošte
- mjesto dostave ponude: Općina Velika Ludina, Obrtnička 4, 44316 Velika Ludina s
naznakom „ponuda za deratizaciju - ne otvaraj"
Mjesto, vrijeme i datum otvaranja ponuda:
Općina Velika Ludina, 24.06.2014. godina u 14:00 sati.
5. OSTALO
Obavijesti o rezultatima: Pisanu obavijest o rezultatima nabave Naručitelj će dostaviti ponuditelju u roku od 8 dana od dana isteka roka za dostavu ponuda.
OPĆINSKI NAČELNIK OPĆINE VELIKA LUDINA
Načelnik:
Dražen Pavlović
Troškovnik možete preuzeti ovdje