Subota 27 Travanj 2024

REPUBLIKA HRVATSKA, SISAČKO-MOSLAVAČKA ŽUPANIJA, OPĆINA VELIKA LUDINA

URED NAČELNIKA

Klasa: 510-01/14-01/02, Urbroj: 2176/19-01-14-16

Velika Ludina, 12.06.2014.

Na temelju članaka 4., 10. i 11. Zakona o zaštiti pučanstva od zaraznih bolesti (N.N. 79/07, 113/08 i 43/09), članka 2. i 5. Odluke o uvjetima i mjerilima za povjeravanje obavljanja komunalnih poslova na temelju pisanog ugovora („Službene novine Općine V. Ludina" broj: 6/09, 7/11 i 2/13) i Odluke Općinskog načelnika o postupku prikupljanja ponuda od 09.06.2014. godine Naručitelj Općina Velika Ludina upućuje

POZIV ZA DOSTAVU PONUDE

1. OPIS PREDMETA NABAVE

Predmet nabave: provođenje usluge dezinfekcije, dezinsekcije i deratizacije za 2014.

godinu prema Programu mjera zaštite pučanstva od zaraznih bolesti

na području Općine Velika Ludina

Procijenjena vrijednost nabave u jednoj godini: 30.400,00 kuna bez PDV-a.______

2. UVJETI NABAVE

Vaša ponuda treba ispunjavati slijedeće uvjete:

- način izvršenja: prema troškovniku

- rok sklapanja ugovora: 1 godina

- rok valjanosti ponude: minimum 30 dana

- lokacija izvođenja usluga: područje Općine Velika Ludina

- rok, način i uvjeti plaćanja: 15 dana po ispostavi računa uz uvjet da su radovi odgovarajuće

odrađeni što će nadzorom utvrditi komunalni redar.

- Račun se ispostavlja na adresu Naručitelja: Općina Velika Ludina, Obrtnička 4,

44316 Velika Ludina.

- cijena ponude: u cijeni bez PDV-a uračunavaju se svi troškovi i popusti ponuditelja; cijenu

ponude potrebno je prikazati na način da se iskaže redom; cijena ponude bez

PDV-a, iznos PDV-a, cijena ponude s PDV-om.

- kriterij za odabir ponude: najniža cijena.

3. SASTAVNI DIJELOVI PONUDE

Ponuda treba sadržavati:

- podatke o ponuditelju (puni naziv, adresu, žiro-račun, MB – JMBG, odgovornu osobu),

- Troškovnik (ispunjen i potpisan od strane ponuditelja),

- dokaz o registraciji za obavljanje djelatnosti (obrtnica ili izvod iz sudskog, strukovnog ili

trgovačkog registra ne stariji od 6 mjeseci u originalu ili ovjerenoj preslici kod javnog

bilježnika),

-potvrda Porezne uprave o stanju duga (ne starija od 30 dana)

- dokaz o bonitetu i solventnosti (BON 1 i BON 2),

- izjavu o nekažnjavanju.

4. NAČIN DOSTAVE PONUDE

Ponuda se dostavlja na Troškovniku iz ovog Poziva, a koji je potrebno dostaviti ispunjen i potpisan od strane ovlaštene osobe ponuditelja. Naručitelj neće prihvatiti ponudu koja ne ispunjava uvjete i zahtjeve vezane uz predmet nabave iz ovog Poziva.

Molimo da Vašu ponudu dostavite:

- rok za dostavu ponude: 20.06.2014.

- način dostave ponude: osobno ili putem pošte

- mjesto dostave ponude: Općina Velika Ludina, Obrtnička 4, 44316 Velika Ludina s

naznakom „ponuda za deratizaciju - ne otvaraj"

Mjesto, vrijeme i datum otvaranja ponuda:

Općina Velika Ludina, 24.06.2014. godina u 14:00 sati.

5. OSTALO

Obavijesti o rezultatima: Pisanu obavijest o rezultatima nabave Naručitelj će dostaviti ponuditelju u roku od 8 dana od dana isteka roka za dostavu ponuda.

OPĆINSKI NAČELNIK OPĆINE VELIKA LUDINA

Načelnik:

Dražen Pavlović

Troškovnik možete preuzeti ovdje

 

 


iTransparentnost

Galerija fotografija

Vrijeme

Zagreb °C
Osijek °C
Split °C
  27.04.2024 Ferienhaus Ostsee

Poslovi na HZZ

София plus.google.com/102831918332158008841 EMSIEN-3